Skip to main content Skip to footer

Uporaba družbenih medijev pri komuniciranju na področju javnega zdravja

Professional Article

Uporaba družbenih medijev pri komuniciranju na področju javnega zdravja

Professional Article

PDF

Sara Kotar, Nacionalni inštitut za javno zdravje ,

Barbara Mihevc Ponikvar, Nacionalni inštitut za javno zdravje ,

Zalka Drglin, Nacionalni inštitut za javno zdravje

Mitja Vrdelja, Nacionalni inštitut za javno zdravje


Abstract

Uporaba spleta in družbenih medijev je postala del našega vsakdanjika. Uporabnik spleta ni več samo uporabnik, ampak ima možnost biti tudi soustvarjalec vsebine. Zdravje, ki je ena izmed človekovih temeljnih vrednot, je potrebno negovati in ohranjati, k čemur lahko prispevajo tudi informacije na spletu in družbenih medijih. Pričujoči članek kaže, da v Sloveniji na področju javnega zdravja trenutno še ni razvitih smernic za uporabo družbenih medijev ter da bi le-te lahko osnovali na podlagi priporočil in primerov dobre prakse iz tujine. Strokovnjaki (javnega zdravja) lahko uporabijo prednosti in moč družbenih medijev, pri čemer morajo upoštevati vrsto medija, kaj ta omogoča in komu je sporočilo namenjeno, ter spodbujati dvosmerno komunikacijo z aktivnim vključevanjem v diskusijo. Avtorji izpostavijo tudi pomembnost ne le finančnih, marveč tudi ustreznih kadrovskih virov in zavezanost strokovnjakov k posredovanju preverjenih informacij. Obenem pa opozarjajo tudi na pomanjkanje evalvacij strategij komuniciranja.


Keywords

  • družbeni mediji
  • zdravje
  • komuniciranje
  • javno zdravje
  • promocija zdravja